loading...

همه چیز

حاتم?: نمي‌خواهم درباره استقلال حرف بزنم/ آنقدر پيشنهاد دارم که مردد شدمخلاصه اي از مطلب :بازيکن پيشين ملوان مدعي شد از 5 تيم ليگ برتري پيشنهاد دارد و اين موضوع انتخاب تيم اين فصل را براي او سخت کرده

Mehrab_Zx بازدید : 150 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)
حاتم?: نمي‌خواهم درباره استقلال حرف بزنم/ آنقدر پيشنهاد دارم که مردد شدم

خلاصه اي از مطلب :

بازيکن پيشين ملوان مدعي شد از 5 تيم ليگ برتري پيشنهاد دارد و اين موضوع انتخاب تيم اين فصل را براي او سخت کرده است.


ادامه اين مطلب : حاتم?: نمي‌خواهم درباره استقلال حرف بزنم/ آنقدر پيشنهاد دارم که مردد شدم


229 results
  1. جديدترين اخبار باشگاه استقلال

    omranss.blogfa.com/cat-1.aspx?p=13

    از حضور تماشاچيان و سنگيني بازي متوجه شدم که ... حرف بزنم. ... درباره وضعيت استقلال حرف ...

  2. جديدترين اخبار باشگاه استقلال

    omranss.blogfa.com/cat-1.aspx?p=20

    هواداران استقلال آنقدر فهيم ... بزنم که ازت ... اي دارم. حدادي درباره ...

  3. www.ehsan-joon3084.blogfa.com

    www.ehsan-joon3084.blogfa.com/cat-38.aspx?p=2

    www.ehsan-joon3084.blogfa.com

  4. وبلاگ - چوم

    choom.persianblog.ir/tag/وبلاگ

    ... نمي خواهم پيش فك و ... کنيد آنقدر مي لرزد که ... دولت پرسيد که وي گفت: بنا دارم هم کار ...

  5. sport - اختصاصي آخرين اخبار پرسپوليس

    mehrzad-sport.blogfa.com/category/11

    ... « هنوز زود است كه بخواهم در اين مورد حرف بزنم. ... هم پيشنهاد دارم ولي ... که استقلال ...

  6. با کره اسبهاي باد که شمعداني را مي نوشند

    maryamamoosa.blogfa.com/cat-2.aspx

    ... بخواهم حرف بزنم کلي کار دارم که ... که درباره مجموعه ... شدم با گذشت ...

  7. www.afghanworld news.com

    www.hussainjafari.blogfa.com/8912.aspx

    ... "براي بريتانيايي ها و فرانسوي ها راحت است که درباره ... نمي‌خواهم حرف ... که در استقلال ...

  8. Mini Tajiha ??

    alilove19.blogfa.com/9003.aspx

    تيم فوتبال استقلال تهران بدنبال جذب ... براي بازي در اين تيم در فصل آينده پيشنهاد داده ...

  9. زيباترازشقايق

    shohada6.blogfa.com

    ... است و اميد دارم که هر روز ... کمي ريزتر درباره اش حرف ... ارضي و استقلال کشور ...

  10. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/02

    من وظيفه دارم که پيشنهاد ... که استقلال در آسيا حرف ... دوست دارم از چيزهايي حرف بزنم ...

  11. مصباح سفينه ي هدايت

    ebrahimaghaei.blogfa.com

    من جرأت نمي‌کنم خيلي حرف‌ها را به ايشان بزنم ... اين حرف‌هايي که زديد ... درباره ايشون ادا ...

  12. قلبهاي آبي

    ghalbhayeabi.blogfa.com

    ... جسارتش را دارم که در صورت نتيجه ... استقلال درباره ... زياد حرف بزنم اما آن ...

  13. بازيگران ناشناخته

    pesaregoolforosh.persianblog.ir/1385/2

    همچنين تا کنون حضور هنرمنداني که ... در خيل آثار قبل از انقلاب آنقدر ... من نمي‌خواهم ...

  14. آب طلب نکرده هميشه مراد نيست

    vipo72.blogfa.com/9107.aspx?p=1

    ... روزگاريست که حرف حرف ... آنقدر بزرگ هستند که در ... هرآنچه که درباره استيضاح ...

  15. خوش باور

    www.davoudkhoshbavar.blogfa.com/1389/11?p=1

    ... ترسيدم باهات حرف بزنم. ... دارم که پدرم يک توپ ... نمي خواهم اين مزرعه را از ...

  16. اخبار و مطالب ايراني

    duzlu.ir/news/0193c4bae8592b2c1760b4bae953c7fc_8

    من قبول دارم که ... اين درست که استقلال ... از هافبک پرسپوليس در مورد سقف قرارداد که حرف و ...

  17. 90/05/01 - 90/05/31 - غريبانه - بلاگفا

    rajaab.blogfa.com/1390/05

    ... توري همراه شدم که پسر جواني ... او حرف بزنم تا نان حرام ... دارم که دولت در حال ...

  18. احزاب

    ahzab1.blogfa.com

    ... مي دارم که يک ... ام و آنقدر شجاعت دارم که در ... نمي خواهم بگويم. حرف من ...

  19. بلاگ, بلاگ ريدر, آرشيو وبلاگ هاي ايراني

    blogreader.ir/tags/آنکه%20خداي

    حتماً منتظر بوديد من در مورد مسائل مالي حرف بزنم. ... يک جان دارم که ... که صرف انديشيدن درباره ...

  20. اخبار فوتبال ايران - نسخه قابل چاپ

    pnuforums.ir/printthread.php?tid=4921
    • Last updated: 11/3/2010 ·
    • 16 posts ·
    • First post: 11/3/2010

    ... به رغم پيگردها و همچنين في فيينگ‌هايي که درباره ... که شاهرخ هم در استقلال ... که اين حرف ...

  21. ???دنياي عکس SMS شعر و واقعيت???

    asl2.blogfa.com/cat-5.aspx

    ... من شايسته ي تو نيستم من برادري دارم که زيبا ... من نمي خواهم ... که پيشنهاد ميکنيم ...

  22. کات

    kat.blogfa.com/cat-5.aspx?p=2

    ... اطمينان دارم که ... که درباره شما وجود ... حد آنها آنقدر نيست که پذيراي ...

  23. من عاشق محمد(ص)هستم

    tajik93.blogfa.com/1393/11

    نمي‌خواهم وارد اين ... جعفر پناهي اصولا فيلمسازي است که کمتر درباره ... فيلمي مستقل است که حرف ...

  24. و

    www.myfc.arisfa.com/و

    ... ام گل بزنم . اما اين که براي ... شما را درباره ... استقلال که در نيمه ...

  25. پرشين بلاگ - the love is old

    alihamid.persianblog.ir/tag/پرشين_بلاگ

    ... نظرات است .من نمي خواهم يك شخصيت وبي ... روزي که استقلال گند زد باز ... مردد شدم . اما ...

  26. رمان داغ شقايق نسرين ثامني

    www.dusti.ir/thread-6390.html
    • Last updated: 8/23/2012 ·
    • 15 posts ·
    • First post: 7/22/2012

    فقط چند كلمه باهات حرف دارم . ... اخه من که درباره ي ... وي آنقدر اصرار ورزيد که خانم ...

  27. پايگاه اطلاع رساني حجةالاسلام و المسلمين جاودان

    new.javedan.ir/porsesh_ezdevaj-index

    من دچار نااميدي و افسردگي شدم انگار که آنقدر ... که اگر کتابي و ... درباره ... دارم و علت اين حرف ...

  28. بزرگترين وبلاگ سينمايي ايران - اخبار تلو

    cinema-tv-teater.blogfa.com/cat-6.aspx

    الان هم که دارم اين ... نمي دانستم واقعن که چرا انقدر ... اين راه مردد نشدم . گرچه که از فاصله ...

  29. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/08?p=1

    * محمد انصاري هافبک دهم تيم استقلال که در ... پيشنهاد دادم که ... حرف بزنم ولي ...

  30. پرسه هاي انديشه

    parsnya.blogfa.com/9009.aspx?p=1

    گفتم افسر که شدم فرصت دارم ... و اداره اش حرف بزنم. ... تمام دارم که اگر از سبک و ...

  31. يــــــــــــــاس كبــــود

    mohebeahlebeit.blogfa.com/category/21

    ... متقاعد کرد که درباره‌ي آنها ... دارم هر طور که دلم مي‌خواهد با خدا حرف بزنم و او ...

  32. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/Template1/Article.aspx?AID=13257

    من نمي‌خواهم ... بزنم، زمان که در استقلال باز م‌کردم، به خاطر دارم که هواداران استقلال ...

  33. همــــه چـــيــز از همـــه جـــــــا - دانستنيها

    babakgust.blogfa.com/cat-6.aspx?p=1

    عاشق که شدم ... خودم آنقدر هستم که ... قبل از ازدواج، مرد قبل از خواب به حرف هايي مي انديشد که ...

  34. آقاي بهنام تشکر

    behnamtashakkor.blogfa.com

    وقتي فيلمنامه دودکش را خواندم با داستاني روبه‌رو شدم که ... پيشنهاد شد که در ... دارم که قطعاً ...

  35. ورزش | Sport

    sportatworld.blogfa.com/tag/ليگ-برتر-ايران

    ... تماشاگر برگزار شد که استقلال در پايان با ... نمي‌خواهم در ... به شخصي حرف بزنم.

  36. آخرين اخبار تراکتور 93-92~ TraCtoR NeWS ? [بايگ

    forum.tractorfc.com/archive/index.php/t-5833-p-18.html

    نمي خواهم در اين مورد حرف بزنم ... من هم دوست دارم گل بزنم اما ... استقلال درباره ...

  37. مردان بي ادعا - شهداي مراغه

    www.mardan-asemani1391.blogfa.com/category/10

    عزيزم اميد دارم که در دوري من صبر را پيشه ... او به پيشنهاد حاج ... آثار منتشر شده درباره ي ...

  38. ما منتظريم تا محرم گردد...

    www.of63.blogfa.com

    بعداً متوجه شدم که نخعي ... دارم که چادر مي ... بر عهده دارد که آنقدر دستانش سياه و ...

  39. اخبار و مطالب ايراني

    duzlu.ir/news/43567665fc2a0975e57c58d51ef2fded_11

    عينك خلباني شيشه جيوه اي. عينك Ray Ban. به همراه كيف عينك. محصولي متفاوت و منحصر بفرد از كمپاني rayban

  40. آب طلب نکرده هميشه مراد نيست

    vipo72.blogfa.com/9102.aspx?p=3

    ... من در مجلس نديدم که کسي بگويد من با ولايت مشکل دارم ... آنقدر بزرگ شوند که ... پيشنهاد كرده ...

  41. کلوپ تيم استقلال تهران [بايگاني] - صفحه 6

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-471-p-6.html
    • Last updated: 2/5/2010 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 12/6/2009

    [بايگاني] صفحه 6 کلوپ تيم استقلال تهران باشگاههاي ليگ برتر

  42. پرسش ها و پاسخ هاي 1386 | پيشگو

    https://pishgo.wordpress.com/pishgo-ayande-shoma/form

    ... ندارم که بزنم واقعا ... رابطه دارم که به ... پيش آمد که نا گهان مردد شدم در ...

  43. آخرين اخبار باشگاه پرسپوليس در فصل 92-93

    www.derby.ir/archive/index.php/t-7396.html

    ... نمي کند پس نمي خواهم در ... که آنقدر ثبات ... درباره ذوب آهن حرف بزنم اما ...

  44. هيئت خادمين چهارده معصوم (ع) ا

    14maasoum.blogfa.com/9006.aspx

    ... شما واقف شدم و دانستم که شما از ... که سراغ دارم ... جمله‌اي که ايشان درباره‌ي ...

  45. وبلاگ - ***طنين عشق***

    dar-andisheye-to.persianblog.ir/tag/وبلاگ

    اما امروز يه چند تا مطلب معني دار دارم که خيلي ... آبيه آبي آنقدر آبي که ... ساده حرف بزنم و ...

  46. پرشين بلاگ - نسل سوخته از سرزمين سوخته

    firedgeneration.persianblog.ir/tag/پرشين_بلاگ

    بديهى است كه نمى خواهم از اين ... هر بار که کسي را با حرف هايت ... ولي آنقدر مشتاقم که از خاک ...

  47. وبلاگ احمد شاملو

    ahmadshamloo.blogfa.com/author-ahmadshamloo.aspx?p=3

    ... با آن‌ها حرف بزنم. ... مصمم شدم كه درباره روي ... که درباره ي موسيقي ...

  48. "فوتبال در گوشه و كنار جهان " [بايگاني] - Pars

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-413.html

    قبول دارم که ... من وظيفه دارم درباره اصول اسلام ... معتقد است با پيشنهاد هنگفتي که باشگاه ...

  49. تاپيک اختصاصي استقلال تهران | تـــاج آسـ

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-567952-p-12.html
    • Last updated: 5/7/2013 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 5/7/2013

    دو تا ستاره به نشانه قهرماني در اسيا روي ارم باشگاه استقلال. استقلال ** بوريرام ...

  50. تاپيک مخصوص ادبيات فرهنگ شعر و هنر [بايگا

    developercenter.ir/forum/archive/index.php/t-2184.html
    • Last updated: 9/19/2012 ·
    • 138 posts ·
    • First post: 5/11/2006

    ... بود و آنقدر حرف زديم که ... شدم . آرزو دارم که روزي ... و نمي‌خواهم بگويم ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. نویسندگان
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1632
  4. کل نظرات : 42
  5. افراد آنلاین : 5
  6. تعداد اعضا : 6
  7. آی پی امروز : 32
  8. آی پی دیروز : 100
  9. بازدید امروز : 42
  10. باردید دیروز : 244
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 687
  14. بازدید ماه : 687
  15. بازدید سال : 150,873
  16. بازدید کلی : 1,437,302
  17. تبلیغات

    جدید ها 96

    خرید هاست دایرکت ادمین

    خرید هاست سی پنل

    طراحی بنر

    طراحی کاور موزیک

    ثبت آگهی