loading...

همه چیز

افشارزاده: از قرعه کشي ليگ راضي هستمخلاصه اي از مطلب :ادامه اين مطلب : افشارزاده: از قرعه کشي ليگ راضي هستم3,170,000 results واکنش‌ها به قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا www.flashkhor.com/forum/sho

Mehrab_Zx بازدید : 570 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)
افشارزاده: از قرعه کشي ليگ راضي هستم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : افشارزاده: از قرعه کشي ليگ راضي هستم


3,170,000 results
  1. واکنش‌ها به قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا

    www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=52736

    واکنش به آيين قرعه کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان ... به اين قرعه کشي ... گلزني خوبي از خود ...

  2. کفاشيان: در ليگ انگليس استبدادي عمل مي‌ک

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=393218

    کفاشيان در خصوص قرعهکشي ليگ برتر هم اظهار داشت: از مراسم قرعهکشي راضي بودم ... هستم و او ...

  3. قرعهکشي‌ مرحله ‌1\-4 نهايي ‌ليگ ‌قهرما

    tavallanews-rzb.web.davernews.in/list/...

    قرعهکشي‌ مرحله ... شد ببخشيد خب اينم از نتايج قرعه کشي فروردين ماه ... افشارزاده در ...

  4. حاشيه‌هاي قرعهکشي جام ملت‌هاي آسيا

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=93813

    ... ملي کشورمان پس از قرعهکشي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا به نسبت راضي ... از قرعهکشي ... ليگ ...

  5. هفت مقدس

    majidi72.blogfa.com

    ابراز رضايت مربي استقلال از قرعه کشي ليگ ... اي که نصيبمان شده خوب است و از آن راضي هستم.

  6. فردا قرعه کشي يک هشتم نهايي جام خذفي

    hamrazjahan.ir/فردا-قرعه-کشي-يک-هشتم-نهايي...

    فردا قرعه کشي يک هشتم نهايي جام ... گزارش تصويري از تمرين تيم ملي ... لوح تقدير افشارزاده به ...

  7. مشخص شدن زمان قرعه کشي ليگ چهاردهم | ورزش

    www.varzesh3.com/news.do?itemid=1059226

    ... ونتايج بازيها و جداول ليگ هاي ... مراسم قرعه کشي ليگ برتر ... نامه از روز 23 ...

  8. قرعه کشي يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسي

    tavallanews-rzb.web.davernews.in/list/...

    در مراسم قرعهکشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از هواداران تيم فوتبال پرسپوليس ...

  9. نتايج نهايي قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا

    www.tarafdari.com/خبر/170824/نتايج-نهايي-قرعه...

    ... سي سال است که طرفدار آرسنال هستم ... پورعلي گنجي افشارزاده: ... تصاوير جالب از پيروزي ...

  10. اخبار فوتبال اروپا | Facebook?

    https://www.facebook.com/pages/اخبار-فوتبال-اروپا...

    پس نمي‌توانم قبل از قرعه کشي روز جمعه ... قهرماني ليگ آلمان رساند، پس از اين ... راضي هستم.

  11. زمان قرعه کشي پانزدهمين دوره ليگ برتر مش

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=121729

    ... مي خواهم آقاي گل ليگ قطر ... حرفه اي ليونل مسي پشت پرده ناراحتي بيرانوند از سرمربي ...

  12. ليگ قهرمانان اروپا قرعه کشي شد , انتخ

    www.p30sat44.in/thread35101-2.html
    • Last updated: 8/30/2013 ·
    • 7 posts ·
    • First post: 8/29/2013

    واکنش به آيين قرعه کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان فوتبال اروپا متفاوت ... از اين قرعه راضي هستم.

  13. قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد | و

    www.varzesh3.com/news/985493/21-42

    قرعه‌کشي مرحله ... ونتايج بازيها و جداول ليگ هاي ... اين گروه تشکيل شده از چهار تيم ...

  14. جام حذفي فوتبال ايران قرعهکشي شد

    www.persianv.com/sport/view/003718.php

    ,جام حذفي فوتبال ايران قرعهکشي ... رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال، جمعي از ...

  15. اخبار ليگ دسته يک @@ - صفحه 21 - انجمن هاي ه

    www.arteshesorkh.com/forum/showthread.php?p=244213
    • Last updated: 11/19/2011 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 5/11/2011

    ... شيراز برگزار کنيم، راضي هستم. هدفمان ليگ برتر است و ... از قرعهکشي و اين موضوع که ...

  16. قرعهکشي جام‌حذفي فوتبال ،13مرداد

    www.persianv.com/sport/view/003376.php

    ,قرعهکشي جام ... مسابقات از 16مهر آغاز مي‌شود قرعهکشي جام ... ليگ برتر، ليگ دسته اول و ...

  17. ورزش | Sport

    www.sportatworld.blogfa.com/92051.aspx

    آزادترين سايت ورزشي ايران | SportAtWorld. صفحه اصلي| عناوين مطالب| آرشيو| FB| RSS|

  18. اخبار روز دنيا - اخبار روزايران و دنيا

    tofigh.blogfa.com/cat-7.aspx

    قرعه کشي ليگ ... قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ... شود و از عملكرد وي كاملا راضي هستم. ...

  19. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

    www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=537312

    به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، بهرام افشارزاده با حکم ... و جوانان از ... هستم . واليبال ...

  20. نظر بازيكنان و مربيان تيمهاي حاضر در جام

    www.iranhall.com/sport/shownews/48228/نظر-بازيكنان-و...

    ... و مربيان تيمهاي حاضر در جام جهاني,تماشاي فينال جام جهاني در خارج از کره زمين +عکس ...

  21. ورزش ايران 2

    www.khorasannews.com/Page.aspx?pageid=47&type=5&year=1392&month=9&...

    گروه ورزش/ روز گذشته مراسم قرعهکشي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان ... قرعه کشي شد که طي ... از دايي ...

  22. صادقانه بگويم شناخت زيادي از ايران ندارم

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=424840

    قرعه کشي مي‌توانست براي ما بهتر هم باشد ... در مجموع من راضي هستم. ... از لحاظ کيفيت سه تيم ...

  23. زمان قرعه کشي جام حذفي ... - ParsFootball

    www.parsfootball.com/feed.php?news=47500&subject=لوتيتو:%20...

    زمان قرعه کشي جام حذفي مشخص شد. خانه; سايت قديمي; نسخه موبايل; نتايج زنده

  24. فوتبال 7

    football-seven.blogfa.com/1391/12

    الان هم با استوک سيتي مشغول بازي کردن هستم. ... از سوي سازمان ليگ ... از سايت يوفا، قرعه کشي ...

  25. کهکشاني ها - ليگ برتر ايران(جام خليج فارس)

    www.kianfootball.blogfa.com/category/50

    کيان ريحاني هستم 17 ساله از ... که قرعه کشي ليگ يک ... فولاد راضي بود اما پس از جدايي ...

  26. ترول...قرعه کشي ليگ قهرمانان | طرفداري

    www.tarafdari.com/کاربران/تصوير/297160/ترولقرعه...

    ... قرعه کشي ليگ ... رونالدو زودتر از بيل از رئال ... در بهترين باشگاه دنيا هستم جرارد ...

  27. فوتبال فارس از زبان روابط عمومي

    farsfootballravabet.blogfa.com/9002.aspx?p=2

    ... از قرعهکشي و اين موضوع که بايد بازي رفت را در شيراز برگزار کنيم، راضي هستم. هدفمان ليگ ...

  28. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

    iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=599389

    ... در جريان برخي از چالش‌ها هستم اما در کل فکر مي ... ظهر امروز در بازديد از نمايشگاه ...

  29. خبرگزاري آريا - افشارزاده: بيوگرافي 4 مرب

    aryanews.com/News.aspx?code=20150526145153756&svc=50

    ... يکپارچه باشيم عربستان براي تخريب مذاکرات هسته اي، حملات به يمن را از سر گرفت/بر اساس ...

  30. فوتبال ليگ برتر

    iran-ligbartar87.blogfa.com/8705.aspx

    تنها سه هفته از ليگ برتر ... در مجموع راضي هستم. ... قرعهکشي هشتمين دوره ليگ برتر جام ...

  31. ورزش | Sport

    sportatworld.blogfa.com/90054.aspx?p=2

    ... تعويض‌هاي خود راضي هستم زيرا بازيکن ... چهارم ليگ برتر از ... قرعه کشي جام ...

  32. روزنامه آفرينش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=24285

    قرعه کشي جام جهاني ... مرحله نهايي ليگ جهاني باشد؟ جدا از ماجراي ... و خارجي را راضي ...

  33. آذر 1392 – اخبار روز فوتبال

    sohiel71footballnews.blogfa.com/1392/09

    ... برابر آستون‌ويلا راضي ... قرعهکشي ليگ ... ها از هفته چهاردهم ليگ برتر انگليس ...

  34. جام قهرمانان باشگاههاي اروپا(2011-2012)

    www.pjiran.ir/forum/forum629/thread280.html
    • Last updated: 9/26/2011 ·
    • 37 posts ·
    • First post: 8/24/2011

    قرعهکشي مرحله گروهي ليگ ... بعد از قرعه‌كشي فصل جديد ... قرار گرفته‌ايم، راضي هستم. ...

  35. فيلما

    sohrabghavidel.blogfa.com/1392/06

    کانال تلويزيوني باشگاه ميلان از ... به خوبي از توانايي‌هاي خود آگاه هستم. ... قرعهکشي ...

  36. اخبار ورزشي ايران و جهان

    sportpwut.blogfa.com/8412.aspx

    ... هر چه خدا بخواهد راضي بوده و هستم. ... از اين قرعه راضي هستي يا از نظر ... قرعه کشي ليگ ...

  37. مسابقه :ايران در جام جهاني با کدوم کشورها

    www.daba.ir/shtopic.aspx?id=40&gid=33819

    مسابقه :ايران در جام جهاني با کدوم کشورها هم گروه ميشه

  38. غلامپور : با تمام توانم به پرسپوليس آمده

    footballonline.ir/News.aspx?ID=34353

    من با تمام توانم به پرسپوليس آمده‌ام و آدمي هستم که ... پس از قرعه کشي ليگ برتر تاريخ ...

  39. شروع ليگ چهاردهم | جستجو در وبلاگها | وبلا

    weblog24.com/list/شروع-ليگ-چهاردهم.html

    براي اولين بار پيش از قرعه‌کشي ليگ برتر از قبل زمان داربي پايتخت مشخص نبود.

  40. بلاتر: هيچکس نميتواند ثابت کند من فاسد هس

    www.4varzesh.com/default.aspx?newsid=ea93789d-374a-4428-9220-4fa4b...

    سپ بلاتر، رئيس فيفا، مدتهاست که از ... قرعهکشي ... مراسم اهدا جوايز ليگ واليبال بعد از ...

  41. آخرين اخبارازفوتبال ايران

    www.p30sat45.in/printthread21610-109.html
    • Last updated: 12/23/2012 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 12/2/2012

    ... يک باشد و از شرايط تيم راضي باشم من ... ليگ پس از اما و ... در مراسم قرعه کشي از ...

  42. خداي فوتبال مسي

    varzeshe20.blogfa.com

    ... هاي ليگ راضي است و ... از آنکه مراسم قرعهکشي مرحله ... الله از استقلال رفتني هستم. ...

  43. فوتسال مدرن

    futsallmeysam.blogfa.com/category/2

    ... براي انصراف از ليگ برتر و ... پس از قرعهکشي رقابت‌هاي ... کرده‌اي و از تو راضي هستم.

  44. وب سايت اسکواش ايران

    www.iransquash.com/rss

    ... سازمان ليگ قرعه کشي ... و برخي‌ ديگر از شرکت کنندگان قرعه کشي ... را مديون او هستم.

  45. كرار راضي از باشگاه خارج شد | استقلال و «پ

    www.parsfootball.com/permalink/116863كرار%20راضي%20از...

    كرار راضي از ... من يك بازيكن حرفه‌اي هستم. از كشورم ... در جلسه فردا با افشارزاده تکليف ...

  46. فوتبال پر طرفدار ترين ورزش دنيا

    hmr123.blogfa.com

    ... رقابت‌هاي ليگ راضي است و ... از آنکه مراسم قرعهکشي مرحله ... مشتاق هستم از هرات ...

  47. فوتبال 7

    football-seven.blogfa.com/1392/06?p=2

    قرعه کشي مرحله گروهي ليگ ... که هر کدام قسمتي از قرعه کشي اين ... هستم که اين چک هم ...

  48. کهکشاني ها - برنامه90

    www.kianfootball.blogfa.com/tag/برنامه90

    سپس پرونده اي براي شکايت مس باز شد در حالي که قرعه کشي ليگ ... راضي هستم . سرعت در ليگ ... از ليگ ...

  49. روزنامه آفرينش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=6602

    تيموريان در پايان در مورد قرعه کشي ... از مسابقات ليگ برتر ... راضي هستم و ...

  50. بازي با آمريکا هنوز لغو نشده است

    payane.ir/news/item/16294/بازي-با-آمريکا...نشده-است

    من اميدوار هستم که ... ايم و بعد از قرعهکشي احتمالا ... سازمان ليگ کمال همکاري ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. نویسندگان
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1632
  4. کل نظرات : 42
  5. افراد آنلاین : 16
  6. تعداد اعضا : 6
  7. آی پی امروز : 181
  8. آی پی دیروز : 75
  9. بازدید امروز : 261
  10. باردید دیروز : 156
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 2
  13. بازدید هفته : 1,252
  14. بازدید ماه : 1,252
  15. بازدید سال : 151,438
  16. بازدید کلی : 1,437,867
  17. تبلیغات

    جدید ها 96

    خرید هاست دایرکت ادمین

    خرید هاست سی پنل

    طراحی بنر

    طراحی کاور موزیک

    ثبت آگهی