loading...

همه چیز

محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي‎دادند خنده‏‎ام مي گرفتخلاصه اي از مطلب :ادامه اين مطلب : محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي‎دادند خنده‏‎ام مي گرفتمطالب ديگر در مورد اين مطلب :محسن چاووشي: و

Mehrab_Zx بازدید : 293 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)
محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي‎دادند خنده‏‎ام مي گرفت

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي‎دادند خنده‏‎ام مي گرفت



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي دادند خنده ام مي گرفت - سيمرغ

20 ساعت قبل ... محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي دادند خنده ام مي. محسن چاووشي: برايم جالب بود که يکنفر نشسته توي تاکسي و دارد صداي من را گوش مي کند.

آدرس : کليک کنيد
محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي دادند خنده ام مي گرفت

محسن چاووشي: برايم جالب بود که يکنفر نشسته توي تاکسي و دارد صداي من را گوش مي کند.از شنيدن صداي…

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سايت سيمرغ | seemorgh.com

سيمرغ · 00:51 -محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي دادند خنده ام مي گرفت / سيمرغ ..... اما آيا مي‌توان ماليات بر ثروت و سهم آن در ميان انواع ماليات‌ها را افزايش داد؟

آدرس : کليک کنيد
ربودن دختر جوان از جنايت‌هاي سياه مردي که خود قرباني تجاوز بود - خبر پو

11 ساعت قبل ... محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي دادند خنده ام مي گرفت ... پسر نوجوان وقتي مقابل مأموران قرار گرفت در تشريح ماجرا گفت: ظهر بود كه براي ...

آدرس : کليک کنيد
احسان خواجه اميري از چاوشي، آدل و پدرش مي گويد - Bartarinha.IR ...

16 ژانويه 2013 ... چه روي استيج، چه با صدايش و چه وقتي روبرويت نشسته و صحبت مي کند. ... هنوز هم همين گونه است، باور کن وقتي مي روم در خيابان يا سينما خيلي اوقات از مردم خجالت مي کشم. ... اش چگونه شکل گرفت که مثلا من آلبوم بعدي ام اين فضا و اين موضوع و .... محسن چاوشي اولين کسي بود که در مورد ترک «کجايي» واکنش نشان داد و ...

آدرس : کليک کنيد
با قدرت كنسرت مي دهم | سايت خبري - تحليلي موسيقي ما

27 نوامبر 2011 ... من هم همان حسي را دارم که همه مردم ايران به خرمشهر و جنگ دارند. ... ده سال بعد وقتي دلصدا را گوش مي کني چه حسي به تو دست مي دهد؟ ... من کار مي سازم که مخاطبان ام گوش کنند و مورد توجه شان قرار بگيرد. .... ان دوست « محسن چاوشي » بود ; کسي که بدون در نظر گرفتن جايگاهش در موسيقي ، تمام تلاشش را کرد که ...... خنده داره واقعاً .

آدرس : کليک کنيد
هرکه شد محرم دل در حرم يار بماند

آخر اي خنجر مردم کش بيگانه پرست خوش نشستي به تنم در شب خنجرشکنان. پاس ما مردم ... بعد از اين با بي کسي خو مي کنم / هرچه در دل داشتم رو مي کنم. نيستم از مردم ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال پرشين وي

... قيافه نمي گرفت · ناصر ملک مطيعي از زندگي شخصي اش مي گويد، ملک مطيعي براي مردم قيافه نمي ... مرگ فجيع نوجوان 14 ساله حين گوش کردن موسيقي + تصاوير .... چرا بسياري از همسران از اوج گرفتن عشق در زندگي‌شان مي‌ترسند ... رضا رويگري به شايعات جديد پايان داد ! ... محسن چاووشي سکوتش را شکست و از زندگي خصوصي‌اش گفت!

آدرس : کليک کنيد
ناصر ملک مطيعي از زندگي شخصي اش مي گويد، ملک مطيعي براي مردم ...

2 روز پيش ... سلفي ديدني محسن تنابنده در اتومبيل + عکس .... صلابت نگاه و صدايش به او قدرت و کاريزمايي مي بخشيد که انگار حضور او در صحنه، تکيه گاه هر ...

آدرس : کليک کنيد
محسن چاوشي از زندگي شخصي و کاري اش مي گويد(2) - پرشين وي

5 روز پيش ... محسن چاوشي ، گفت و گو با محسن چاوشي ، مصاحبه با محسن چاوشي ... داستان همين قدر طولاني است، آنقدر طولاني که خودش مي گويد: «خسته ام، واقعا ... چون آن زمان کاست بود که به دست ما مي رسيد و با ولع گوش مي داديم و ... خواهرم اين کيبورد کوچک را به من هم مي داد تا من هم از آن استفاده کنم. .... خنده زيبا ، دندانپزشکي ، دندان.

آدرس : کليک کنيد
سينا حجازي از زندگي شخصي و کاري و ماجراي خواننده شدنش مي گويد !

12 مه 2015 ... اما وقتي از چهارچوب فراتر مي رويد، ديگر پايببند اصول نخواهيد بود. ... کار کرد و بعد از آن چندين خواننده راه او را ادامه دادند و مطمئن باشيد اين اتفاق در آينده باز هم اتفاق مي افتد. ... آن ها فقط به اين فکر مي کنند که مردم چه چيزي را دوست دارند و چه گوش مي دهند. .... عکس کمترديده شده از سينا حجازي و محسن چاووشي در يک کنسرت ...

آدرس : کليک کنيد
مصطفي پاشايي: خدا مريم قاسمي رو حفظ کنه! / شب قبل از ... - پرشين وي

23 آوريل 2015 ... زماني هم که در بيمارستان بود به من مي گفت مردم بيرون بيمارستان در سرما ... برخي بر اين باورند که مرتضي در جايگاهي قرار گرفت که حتي .... که وجود دارد رخ داد؛ من هم هميشه اين را گفته ام که اگر مردم بگويند عکسي از ..... خنده زيبا ، دندانپزشکي ، دندان .... محسن چاووشي سکوتش را شکست و از زندگي خصوصي‌اش گفت!

آدرس : کليک کنيد
هذيان هاي يک آقاي مثلا نويسنده

يک روز که رفتم برگشت زدم هم انگار اشتباهي برده ام مرکزي. ... با گرفتن پرده ي سوم و ششم نت هاي "رِ" و "مي" را از سه تار درآورد. ... که وقتي ياد گرفت اولين آهنگش را چطور بزند، برود يک خلوت پيدا کند و همه ي ..... و گوشي را به من داد تا من صدايي که از درون تنبکش مي آمد را گوش کنم اما من هيچ وقت ..... + دانلود سلام به صلح محسن چاووشي.

آدرس : کليک کنيد
(مي نويسم از همه ديار وبيانات(توباور نکن

نمايشم که تمام شد مردم يک سري شون راضي و بعضياشون ناراضي بودند تشويقم کردند ... من آن شانه هايت را مي خواهم که پناهم بود همان يک وجب از شانه ات تمام دارايي ام بود من آن .... دلت مي خواد بازي کن و بخند و شاد باش داداشي وقتي که بزرگ شدي همين خنده هات به .... گوش پسره عاشق رسيد که با صداي بلند سلامش دادند جواب سلامو برگردوند اما صدا ...

آدرس : کليک کنيد
احسان خواجه اميري از چاوشي، آدل و پدرش مي گويد - آکا

19 ا کتبر 2014 ... چه روي استيج، چه با صدايش و چه وقتي روبرويت نشسته و صحبت مي کند. ... هنوز هم همين گونه است، باور کن وقتي مي روم در خيابان يا سينما خيلي اوقات از مردم خجالت مي کشم. ... اش چگونه شکل گرفت که مثلا من آلبوم بعدي ام اين فضا و اين موضوع و .... محسن چاوشي اولين کسي بود که در مورد ترک «کجايي» واکنش نشان داد و ...

آدرس : کليک کنيد
ايران - بهشت دل

من پيش از اين فقط آثاري از مازيار فلاحي و محسن چاووشي را شنيده بودم. ... سايت خبري کسي به اسم محسن چاووشي، اصغر فرهادي برنده اسکار را شکست داد. ... ديشب هم دلم گرفت وقتي فيلم آخرين اجرايش در شب شعر عاشورا را مي ديدم: حسين . ..... گوش اين طايفه آواز گدا نشنيده ست ... من که خنده ام گرفته بود ظرف يک دقيقه برنامه را تمام کردم.

آدرس : کليک کنيد
ناصر ملک مطيعي از زندگي شخصي اش مي گويد، ملک مطيعي براي مردم ...

2 روز پيش ... سلفي ديدني محسن تنابنده در اتومبيل + عکس .... صلابت نگاه و صدايش به او قدرت و کاريزمايي مي بخشيد که انگار حضور او در صحنه، تکيه گاه هر ...

آدرس : کليک کنيد
محسن چاوشي از زندگي شخصي و کاري اش مي گويد(2) - پرشين وي

5 روز پيش ... محسن چاوشي ، گفت و گو با محسن چاوشي ، مصاحبه با محسن چاوشي ... داستان همين قدر طولاني است، آنقدر طولاني که خودش مي گويد: «خسته ام، واقعا ... چون آن زمان کاست بود که به دست ما مي رسيد و با ولع گوش مي داديم و ... خواهرم اين کيبورد کوچک را به من هم مي داد تا من هم از آن استفاده کنم. .... خنده زيبا ، دندانپزشکي ، دندان.

آدرس : کليک کنيد
سينا حجازي از زندگي شخصي و کاري و ماجراي خواننده شدنش مي گويد !

12 مه 2015 ... اما وقتي از چهارچوب فراتر مي رويد، ديگر پايببند اصول نخواهيد بود. ... کار کرد و بعد از آن چندين خواننده راه او را ادامه دادند و مطمئن باشيد اين اتفاق در آينده باز هم اتفاق مي افتد. ... آن ها فقط به اين فکر مي کنند که مردم چه چيزي را دوست دارند و چه گوش مي دهند. .... عکس کمترديده شده از سينا حجازي و محسن چاووشي در يک کنسرت ...

آدرس : کليک کنيد
مصطفي پاشايي: خدا مريم قاسمي رو حفظ کنه! / شب قبل از ... - پرشين وي

23 آوريل 2015 ... زماني هم که در بيمارستان بود به من مي گفت مردم بيرون بيمارستان در سرما ... برخي بر اين باورند که مرتضي در جايگاهي قرار گرفت که حتي .... که وجود دارد رخ داد؛ من هم هميشه اين را گفته ام که اگر مردم بگويند عکسي از ..... خنده زيبا ، دندانپزشکي ، دندان .... محسن چاووشي سکوتش را شکست و از زندگي خصوصي‌اش گفت!

آدرس : کليک کنيد
هذيان هاي يک آقاي مثلا نويسنده

يک روز که رفتم برگشت زدم هم انگار اشتباهي برده ام مرکزي. ... با گرفتن پرده ي سوم و ششم نت هاي "رِ" و "مي" را از سه تار درآورد. ... که وقتي ياد گرفت اولين آهنگش را چطور بزند، برود يک خلوت پيدا کند و همه ي ..... و گوشي را به من داد تا من صدايي که از درون تنبکش مي آمد را گوش کنم اما من هيچ وقت ..... + دانلود سلام به صلح محسن چاووشي.

آدرس : کليک کنيد
(مي نويسم از همه ديار وبيانات(توباور نکن

نمايشم که تمام شد مردم يک سري شون راضي و بعضياشون ناراضي بودند تشويقم کردند ... من آن شانه هايت را مي خواهم که پناهم بود همان يک وجب از شانه ات تمام دارايي ام بود من آن .... دلت مي خواد بازي کن و بخند و شاد باش داداشي وقتي که بزرگ شدي همين خنده هات به .... گوش پسره عاشق رسيد که با صداي بلند سلامش دادند جواب سلامو برگردوند اما صدا ...

آدرس : کليک کنيد
احسان خواجه اميري از چاوشي، آدل و پدرش مي گويد - آکا

19 ا کتبر 2014 ... چه روي استيج، چه با صدايش و چه وقتي روبرويت نشسته و صحبت مي کند. ... هنوز هم همين گونه است، باور کن وقتي مي روم در خيابان يا سينما خيلي اوقات از مردم خجالت مي کشم. ... اش چگونه شکل گرفت که مثلا من آلبوم بعدي ام اين فضا و اين موضوع و .... محسن چاوشي اولين کسي بود که در مورد ترک «کجايي» واکنش نشان داد و ...

آدرس : کليک کنيد
ايران - بهشت دل

من پيش از اين فقط آثاري از مازيار فلاحي و محسن چاووشي را شنيده بودم. ... سايت خبري کسي به اسم محسن چاووشي، اصغر فرهادي برنده اسکار را شکست داد. ... ديشب هم دلم گرفت وقتي فيلم آخرين اجرايش در شب شعر عاشورا را مي ديدم: حسين . ..... گوش اين طايفه آواز گدا نشنيده ست ... من که خنده ام گرفته بود ظرف يک دقيقه برنامه را تمام کردم.

آدرس : کليک کنيد
ناصر ملک مطيعي از زندگي شخصي اش مي گويد، ملک مطيعي براي مردم ...

2 روز پيش ... سلفي ديدني محسن تنابنده در اتومبيل + عکس .... صلابت نگاه و صدايش به او قدرت و کاريزمايي مي بخشيد که انگار حضور او در صحنه، تکيه گاه هر ...

آدرس : کليک کنيد
محسن چاوشي از زندگي شخصي و کاري اش مي گويد(2) - پرشين وي

5 روز پيش ... محسن چاوشي ، گفت و گو با محسن چاوشي ، مصاحبه با محسن چاوشي ... داستان همين قدر طولاني است، آنقدر طولاني که خودش مي گويد: «خسته ام، واقعا ... چون آن زمان کاست بود که به دست ما مي رسيد و با ولع گوش مي داديم و ... خواهرم اين کيبورد کوچک را به من هم مي داد تا من هم از آن استفاده کنم. .... خنده زيبا ، دندانپزشکي ، دندان.

آدرس : کليک کنيد
سينا حجازي از زندگي شخصي و کاري و ماجراي خواننده شدنش مي گويد !

12 مه 2015 ... اما وقتي از چهارچوب فراتر مي رويد، ديگر پايببند اصول نخواهيد بود. ... کار کرد و بعد از آن چندين خواننده راه او را ادامه دادند و مطمئن باشيد اين اتفاق در آينده باز هم اتفاق مي افتد. ... آن ها فقط به اين فکر مي کنند که مردم چه چيزي را دوست دارند و چه گوش مي دهند. .... عکس کمترديده شده از سينا حجازي و محسن چاووشي در يک کنسرت ...

آدرس : کليک کنيد
مصطفي پاشايي: خدا مريم قاسمي رو حفظ کنه! / شب قبل از ... - پرشين وي

23 آوريل 2015 ... زماني هم که در بيمارستان بود به من مي گفت مردم بيرون بيمارستان در سرما ... برخي بر اين باورند که مرتضي در جايگاهي قرار گرفت که حتي .... که وجود دارد رخ داد؛ من هم هميشه اين را گفته ام که اگر مردم بگويند عکسي از ..... خنده زيبا ، دندانپزشکي ، دندان .... محسن چاووشي سکوتش را شکست و از زندگي خصوصي‌اش گفت!

آدرس : کليک کنيد
هذيان هاي يک آقاي مثلا نويسنده

يک روز که رفتم برگشت زدم هم انگار اشتباهي برده ام مرکزي. ... با گرفتن پرده ي سوم و ششم نت هاي "رِ" و "مي" را از سه تار درآورد. ... که وقتي ياد گرفت اولين آهنگش را چطور بزند، برود يک خلوت پيدا کند و همه ي ..... و گوشي را به من داد تا من صدايي که از درون تنبکش مي آمد را گوش کنم اما من هيچ وقت ..... + دانلود سلام به صلح محسن چاووشي.

آدرس : کليک کنيد
(مي نويسم از همه ديار وبيانات(توباور نکن

نمايشم که تمام شد مردم يک سري شون راضي و بعضياشون ناراضي بودند تشويقم کردند ... من آن شانه هايت را مي خواهم که پناهم بود همان يک وجب از شانه ات تمام دارايي ام بود من آن .... دلت مي خواد بازي کن و بخند و شاد باش داداشي وقتي که بزرگ شدي همين خنده هات به .... گوش پسره عاشق رسيد که با صداي بلند سلامش دادند جواب سلامو برگردوند اما صدا ...

آدرس : کليک کنيد
احسان خواجه اميري از چاوشي، آدل و پدرش مي گويد - آکا

19 ا کتبر 2014 ... چه روي استيج، چه با صدايش و چه وقتي روبرويت نشسته و صحبت مي کند. ... هنوز هم همين گونه است، باور کن وقتي مي روم در خيابان يا سينما خيلي اوقات از مردم خجالت مي کشم. ... اش چگونه شکل گرفت که مثلا من آلبوم بعدي ام اين فضا و اين موضوع و .... محسن چاوشي اولين کسي بود که در مورد ترک «کجايي» واکنش نشان داد و ...

آدرس : کليک کنيد
ايران - بهشت دل

من پيش از اين فقط آثاري از مازيار فلاحي و محسن چاووشي را شنيده بودم. ... سايت خبري کسي به اسم محسن چاووشي، اصغر فرهادي برنده اسکار را شکست داد. ... ديشب هم دلم گرفت وقتي فيلم آخرين اجرايش در شب شعر عاشورا را مي ديدم: حسين . ..... گوش اين طايفه آواز گدا نشنيده ست ... من که خنده ام گرفته بود ظرف يک دقيقه برنامه را تمام کردم.

آدرس : کليک کنيد
چراغهاي دوردست

2 مه 2015 ... دردسر از همان وقتي شروع مي شود كه پولت خيلي مازاد بر مخارج معمولت مي شود ... مثلا فكر مي كنيد چند درصد مردم براي عروسي اقوام و دوستانشان با علاقه و با رضايت كامل طلا و سكه و . ... تحصيلي برايش كارت تبريك مي آوردند و او آنها را مي آورد مي داد به ما. ... سال 84 تا همين امروز، تقريبا هر روز آهنگ هاي محسن چاوشي را گوش داده ام.

آدرس : کليک کنيد
...حرف هايي که به سختي کلمه مي شوند

چي شده حالا براي هر حرکت کوچکي يه گوشه از مملکت مردم مي ريزند بيرون و ميخان که ... کشف کرده ام در برابر ساده ترين اتفاقات زندگي چقدر مستاصل هستم، وقتي يک خانم ... دوش ميتونست جنگ کنه و اصلا راه بره، بيش ازينکه حزن انگيز باشه، خنده داره. ..... او داد مادر شد، بچه هاي زيادي به دنيا آورده، اما خداوند پدرم را زود از او گرفت، مادرم هميشه  ...

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه و گفتگو - ايران هارمونيکا

منظور متدي است که من در سال هاي اخير پيش گرفته ام؛ متدي که در آن هنرجوي مبتدي ... 14 سوراخه 28 نت با مکش و فوت مي توان اجرا کرد و علاوه بر اينها با گرفتن کليد ساز 28 .... وقتي مردم در اسباب بازي فروشي ها سازدهني را مي ديدند و مي ديدند مي شود با آن ... انجام داد چون اين ساز در دست کاملاً جاي مي گيرد و صدايش در دست نوازنده حبس مي شود.

آدرس : کليک کنيد
فيسبوك كصافط اينجاست!!!! - بيوگرافي خوانندگان +عکس

15 جولاي 2013 ... محسن چاووشي يکي از خوانندگان جوان و پرطرفدار ايراني است . ... اکثر افرادي که آنرا گوش مي کردند مي پنداشتند که اين آلبوم را " سياوش قميشي ...

آدرس : کليک کنيد
قلب يخي

صورتها مات بود و خنده ها پررنگ ، ... رفت بيمارستان ، کليه اش را داد و پولش را گرفت ، ... ام صدايش ضعيف بود ، صداي مبهم دلسوزي مي آمد ، - چاقو خورده ... - برين کنار . ... انبوه مردم که راه خود را از ميان ايستگاه بزرگ مرکزي پيش مي گرفتند مشغول شد . .... روزي در اتومبيلم نشسته بودم و به راديو گوش مي دادم كه وين داير شروع به سخنراني كرد.

آدرس : کليک کنيد
مجله خبري روز - سايت تفريحي و سرگرمي پارس ناز - ParsNaz.ir

تصاوير حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و تجمع اعتراض‌آميز مردم ... ويروسي که با خوردن ادرار و شير و گوشت شتر به انسان منتقل مي شود ... نتيجه وحشتناک عکس گرفتن مخفيانه از دختران دانشجو در حمام ... مادري که دخترش را براي سوء استفاده جنسي اجاره مي داد ... سوتي خنده دار ستاد امر به معروف ... وقتي خيابان زايشگاه يک خانم مي شود +عکس .

آدرس : کليک کنيد
چراغهاي دوردست

2 مه 2015 ... دردسر از همان وقتي شروع مي شود كه پولت خيلي مازاد بر مخارج معمولت مي شود ... مثلا فكر مي كنيد چند درصد مردم براي عروسي اقوام و دوستانشان با علاقه و با رضايت كامل طلا و سكه و . ... تحصيلي برايش كارت تبريك مي آوردند و او آنها را مي آورد مي داد به ما. ... سال 84 تا همين امروز، تقريبا هر روز آهنگ هاي محسن چاوشي را گوش داده ام.

آدرس : کليک کنيد
...حرف هايي که به سختي کلمه مي شوند

چي شده حالا براي هر حرکت کوچکي يه گوشه از مملکت مردم مي ريزند بيرون و ميخان که ... کشف کرده ام در برابر ساده ترين اتفاقات زندگي چقدر مستاصل هستم، وقتي يک خانم ... دوش ميتونست جنگ کنه و اصلا راه بره، بيش ازينکه حزن انگيز باشه، خنده داره. ..... او داد مادر شد، بچه هاي زيادي به دنيا آورده، اما خداوند پدرم را زود از او گرفت، مادرم هميشه  ...

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه و گفتگو - ايران هارمونيکا

منظور متدي است که من در سال هاي اخير پيش گرفته ام؛ متدي که در آن هنرجوي مبتدي ... 14 سوراخه 28 نت با مکش و فوت مي توان اجرا کرد و علاوه بر اينها با گرفتن کليد ساز 28 .... وقتي مردم در اسباب بازي فروشي ها سازدهني را مي ديدند و مي ديدند مي شود با آن ... انجام داد چون اين ساز در دست کاملاً جاي مي گيرد و صدايش در دست نوازنده حبس مي شود.

آدرس : کليک کنيد
فيسبوك كصافط اينجاست!!!! - بيوگرافي خوانندگان +عکس

15 جولاي 2013 ... محسن چاووشي يکي از خوانندگان جوان و پرطرفدار ايراني است . ... اکثر افرادي که آنرا گوش مي کردند مي پنداشتند که اين آلبوم را " سياوش قميشي ...

آدرس : کليک کنيد
قلب يخي

صورتها مات بود و خنده ها پررنگ ، ... رفت بيمارستان ، کليه اش را داد و پولش را گرفت ، ... ام صدايش ضعيف بود ، صداي مبهم دلسوزي مي آمد ، - چاقو خورده ... - برين کنار . ... انبوه مردم که راه خود را از ميان ايستگاه بزرگ مرکزي پيش مي گرفتند مشغول شد . .... روزي در اتومبيلم نشسته بودم و به راديو گوش مي دادم كه وين داير شروع به سخنراني كرد.

آدرس : کليک کنيد
مجله خبري روز - سايت تفريحي و سرگرمي پارس ناز - ParsNaz.ir

تصاوير حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و تجمع اعتراض‌آميز مردم ... ويروسي که با خوردن ادرار و شير و گوشت شتر به انسان منتقل مي شود ... نتيجه وحشتناک عکس گرفتن مخفيانه از دختران دانشجو در حمام ... مادري که دخترش را براي سوء استفاده جنسي اجاره مي داد ... سوتي خنده دار ستاد امر به معروف ... وقتي خيابان زايشگاه يک خانم مي شود +عکس .

آدرس : کليک کنيد
چراغهاي دوردست

2 مه 2015 ... دردسر از همان وقتي شروع مي شود كه پولت خيلي مازاد بر مخارج معمولت مي شود ... مثلا فكر مي كنيد چند درصد مردم براي عروسي اقوام و دوستانشان با علاقه و با رضايت كامل طلا و سكه و . ... تحصيلي برايش كارت تبريك مي آوردند و او آنها را مي آورد مي داد به ما. ... سال 84 تا همين امروز، تقريبا هر روز آهنگ هاي محسن چاوشي را گوش داده ام.

آدرس : کليک کنيد
...حرف هايي که به سختي کلمه مي شوند

چي شده حالا براي هر حرکت کوچکي يه گوشه از مملکت مردم مي ريزند بيرون و ميخان که ... کشف کرده ام در برابر ساده ترين اتفاقات زندگي چقدر مستاصل هستم، وقتي يک خانم ... دوش ميتونست جنگ کنه و اصلا راه بره، بيش ازينکه حزن انگيز باشه، خنده داره. ..... او داد مادر شد، بچه هاي زيادي به دنيا آورده، اما خداوند پدرم را زود از او گرفت، مادرم هميشه  ...

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه و گفتگو - ايران هارمونيکا

منظور متدي است که من در سال هاي اخير پيش گرفته ام؛ متدي که در آن هنرجوي مبتدي ... 14 سوراخه 28 نت با مکش و فوت مي توان اجرا کرد و علاوه بر اينها با گرفتن کليد ساز 28 .... وقتي مردم در اسباب بازي فروشي ها سازدهني را مي ديدند و مي ديدند مي شود با آن ... انجام داد چون اين ساز در دست کاملاً جاي مي گيرد و صدايش در دست نوازنده حبس مي شود.

آدرس : کليک کنيد
فيسبوك كصافط اينجاست!!!! - بيوگرافي خوانندگان +عکس

15 جولاي 2013 ... محسن چاووشي يکي از خوانندگان جوان و پرطرفدار ايراني است . ... اکثر افرادي که آنرا گوش مي کردند مي پنداشتند که اين آلبوم را " سياوش قميشي ...

آدرس : کليک کنيد
قلب يخي

صورتها مات بود و خنده ها پررنگ ، ... رفت بيمارستان ، کليه اش را داد و پولش را گرفت ، ... ام صدايش ضعيف بود ، صداي مبهم دلسوزي مي آمد ، - چاقو خورده ... - برين کنار . ... انبوه مردم که راه خود را از ميان ايستگاه بزرگ مرکزي پيش مي گرفتند مشغول شد . .... روزي در اتومبيلم نشسته بودم و به راديو گوش مي دادم كه وين داير شروع به سخنراني كرد.

آدرس : کليک کنيد
مجله خبري روز - سايت تفريحي و سرگرمي پارس ناز - ParsNaz.ir

تصاوير حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و تجمع اعتراض‌آميز مردم ... ويروسي که با خوردن ادرار و شير و گوشت شتر به انسان منتقل مي شود ... نتيجه وحشتناک عکس گرفتن مخفيانه از دختران دانشجو در حمام ... مادري که دخترش را براي سوء استفاده جنسي اجاره مي داد ... سوتي خنده دار ستاد امر به معروف ... وقتي خيابان زايشگاه يک خانم مي شود +عکس .

آدرس : کليک کنيد



محسن چاووشي: وقتي مردم صدايم را گوش مي‎دادند خنده‏‎ام مي گرفت
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1632
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 417
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,671
  • بازدید ماه : 8,886
  • بازدید سال : 130,673
  • بازدید کلی : 1,417,102
  • تبلیغات

    جدید ها 96

    خرید هاست دایرکت ادمین

    خرید هاست سی پنل

    طراحی بنر

    طراحی کاور موزیک

    ثبت آگهی