loading...

همه چیز

نگاه «من يک ايراني‌ام» به مهاجرت و تضاد فرهنگي است/‌ من تمام زندگيم را پاي اين فيلم گذاشته‌امخلاصه اي از مطلب :موضوع اصلي فيلم «من يک ايراني‌ام» بازگشت به هويت و پيش زمينه‌هاي فرهنگي ايراني است.ادامه

Mehrab_Zx بازدید : 406 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)
نگاه «من يک ايراني‌ام» به مهاجرت و تضاد فرهنگي است/‌ من تمام زندگيم را پاي اين فيلم گذاشته‌ام

خلاصه اي از مطلب :

موضوع اصلي فيلم «من يک ايراني‌ام» بازگشت به هويت و پيش زمينه‌هاي فرهنگي ايراني است.


ادامه اين مطلب : نگاه «من يک ايراني‌ام» به مهاجرت و تضاد فرهنگي است/‌ من تمام زندگيم را پاي اين فيلم گذاشته‌ام


19 results
  1. حضور خلوت انس: Comment on سياست يعني مجازات …

    www.malakut.org/cgi-bin/mt33/mt-comments.cgi?entry_id=7612

    ... من به نگاه تيز بين شما و ... و ما را به اين ... و طبيعي است که من به ...

  2. پرشين بلاگ - اميد به زندگي

    alik.persianblog.ir/tag/پرشين_بلاگ

    تنها نبود ضامن آهو ____ ضامن به تمام مسلمين است ... ــــ شما که به يک نگـــــــاه ... و من به ...

  3. تقديم به شيدا جون

    golmahsima.blogfa.com/9002.aspx

    ... شده است و به ... است و از اين نظر دچار تكثر فرهنگي و ... کرد من بي تو تمام هستي ام را ...

  4. پرشين بلاگ - يه دنيا اميد اما به چه اميد؟

    kohan-deyaran.persianblog.ir/tag/پرشين_بلاگ

    ... كه نيك است و به جا و گاه، با تمام ... و اين است اغاز يک ... من نمي خواهي . و دنيا را به آتش ...

  5. سعيد

    saeedmansouri.blogfa.com/1386/12

    لب باز نکردم به خروشي و فغاني / من محرم راز ... خورد توي سر را ... ليک محال است که من خر ...

  6. کاش يکي بود يکي نبود اول قصه ها نبود

    lady-paarmida09.blogfa.com/1386/01

    معذرت مي خواهم چندم مرداد است؟ و ... و ستاره به ديدنم مي آيند و آسمان ... مي افتد و نام من ...

  7. بهار سبز

    baharsabz81.blogfa.com/9011.aspx

    ... مي کشد و تمام داستانها را ... را بدون دغدغه نگاه من و مادر ... و در اين زمان است كه به ...

  8. حضور خلوت انس: سياست يعني مجازات کردن؟

    maroufi.malakut.org/archives/2005/02/post_125.shtml

    ... من به نگاه تيز بين شما و ... و ما را به اين ... و طبيعي است که من به ...

  9. وبلاگ - PaykParsi

    bejan.persianblog.ir/tag/وبلاگ

    ... مولانا جاري شده است و عده اي به غلط در ... نگاه من نگاه او به ... من: اين کبرا را که ...

  10. ghazipour.blogfa.com

    ghazipour.blogfa.com/author/ghazipour/هادي-قاضي-پور?p=2

    ghazipour.blogfa.com

  11. درد دل

    www.golestaan.blogfa.com

    ... كرده است: من و ول هر ... نداريد را در دل خود نگاه مي ... به عهده داشت. و تمام اين ...

  12. شين مثل شبهه يا شعور

    aga.blogfa.com/9203.aspx

    ... فدک را به من ... مزاحم اين زن شده و او را به خاطر ... در نگاه و خيره نشدن است و به ...

  13. بسم خداوند جهان آفرين

    komaylmg.blogfa.com/8807.aspx

    ... اصفهان به شيراز مهاجرت کرده است. ... يتيم را نگاه کن و دست ... تو آنچه را که من به ...

  14. AFSHIN ASGARZADEH

    afshintehran.blogfa.com

    تکسواري جمعه مي آيد ز راه / مردم آخر کي ببينم يک نگاه. ... و من را در به ... به آن است و اين ...

  15. کتاب ناياب

    www.bookcity098.blogfa.com/9011.aspx?p=4

    انسان ، ميزان همه چيز است . نگاه من است که به ... اين چيزها را به من ... اي را تمام کند و آن را به ...

  16. محبت ومهر ورزي

    www.mehrvarziandmahbat.blogfa.com/8601.aspx

    دانش آموز را به عنوان يک ... كرده است اين روز را و ... را بر من تمام كردى به ...

  17. -دانشگاه باهنر کرمان-

    amar78.blogfa.com/author-amar78.aspx?p=3

    ... هاي پاي اين كبوتر را به ... كم است . و من بايد اين ... ها را به يک چشم نگاه ...

  18. حزب سوسيال دمکرات ايران - فرهنگ و

    www.spiran.com/2006/fa/culture.html

    ... ها را پايين بکشند و تمام ... شان است. اما به خاطر اين که من و ... و يک دست معيار را ...

  19. باران پاتوق

    www.baranpatogh.blogfa.com/90064.aspx

    ... از بدن من است و به ... ايمان است. با نگاه کردن به شرايط ... كه تا به اين حد خود را ...

  20. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. نویسندگان
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1632
  4. کل نظرات : 42
  5. افراد آنلاین : 23
  6. تعداد اعضا : 6
  7. آی پی امروز : 253
  8. آی پی دیروز : 75
  9. بازدید امروز : 372
  10. باردید دیروز : 156
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 2
  13. بازدید هفته : 1,363
  14. بازدید ماه : 1,363
  15. بازدید سال : 151,549
  16. بازدید کلی : 1,437,978
  17. تبلیغات

    جدید ها 96

    خرید هاست دایرکت ادمین

    خرید هاست سی پنل

    طراحی بنر

    طراحی کاور موزیک

    ثبت آگهی